miércoles, 31 de octubre de 2007

estres i com diu la canço...relax

he tingut uns dies molt agitats. que si estudiar que si deures que si futbol que si "vagitis aguda"...ara ve el relax...el cap de setmana passat al albades(discoteca) va estar bé però em va faltar un poquet de sort per a no perdrer 10€!!!estava alli molta gent coneguda, d'altres clases del institut sobretot... la mala noticia del dissabte fou que el meu equip havia perdut...després diumenge normal, de no ixir de casa ni a tirs!!més relax!!el dilluns ja va ser agobiant amb molta son molts deures, estudiar...buff i el dimarts més del mateix...més agobiant encara amb entrenament i poques ganes de fer res. ara hui dimecres el examen ja ha sigut fet...relax.. viatge a alcoi a vore a barbara, naiara, alba,andrea...molt bé la vesprà un poc de fret però per el demés...bé tot...la derrota del valència m'ha escaldat molt i ara tinc una son que no m'aguante per això mateix, me´n vaig a dormir. bona nit a tothom!

No hay comentarios: