martes, 23 de octubre de 2007

Final del terrorisme

hui ha sigut un dia...mare... he tirat una bomba fetida en clase i això era inaguantable.
com tota gamberrada, te les seues consequencies i la meua es o un parte greu o un molt greu..esperem que siga el greu.
Despres de un sermo i de reflexionar jo, he decidit canviarme del bandol bandarra al del saber estar a la clase, aunque ja vaja a ser tot tan animat i divertit...preferisc aixo que no anarmen expulsat perque això em dixaria practicament sense opcions de aprovar el batxillerat. opcions tinc i moltes ho se pero si em canvie de bandol. Finalment com la meua tutora ha dit, demanare disculpes als profesors i ja em quedare del altre bandol per a sempre, les coses es compliquen als estudis i fa falta mes concentracio i mes interes, jo com quasi tots els que estan al batxiller, anem perque volem estudis superiors i no vaig a deixar que pel meu gamberrisme, els meus somnis als estudis, queden truncats...

2 comentarios:

Marti dijo...

Si et passes a l'altre bàndol, ja no t'ajunte...!!!!!

Estem en l'edat Maties "MU TOCA FÈ GAMBERRÁS", jajajja

no, que va, em pareix molt bé la teva decissió, vaig a vore si jo tambe la prenc i tornem al bon camí, més que tornar serà agafar-lo alguna vegada perquè....


jajajaj, adeu i salut

Somnia amb la realitat... dijo...

Exacte Marti...salut i força en el canut, leite en les tetes i moltes xonetes..jeje