jueves, 25 de octubre de 2007

hui dijous...un dia més amb algo d'estres..

Hui ha sigut un dia dur. Hem fet el primer examen de Grec i espere que tot el meu estudi, m'ixca be i aprove. Dia plutjos, per a alguns trist per eixa causa, per a alguns feliç. Per a mi un més... La nota negativa es que no hem fet classe de Castellà ja que es veu que la mestra està algo fotuda..esperem que et recuperes pronte Fani. Per el demés he demanat disculpes per la bomba fétida i ja he començat a donar simptomes de canvi a la dinàmica del meu comportament a classe. Pot ser per això me se faja un poc més pessat el dia. Ara estic esperant a que em diguen si tinc entrene o no...i esta nit fer els deures...quin rollo!! He estat dos hores organitzant tot el "papelorio" per dir-ho d'alguna forma, d'un joc...comença la acció. Hui la classe que més m'ha agradat a sigut Valencià, supose que per la poesia, que ultimament, li estic agafant el gustet...bé per hui ja no tinc que contar res més. agur i pau i amor!

2 comentarios:

DE TOT UN POQUET dijo...

Molt bé. Sóc company i amic de Juli, Açò dels blocs està molt bé...

Somnia amb la realitat... dijo...

Gràcies per prestar atenció valldalbaidi. ara marxe a dormir que demà hi ha institut. bona nit seguirem en contacte