lunes, 22 de octubre de 2007

Gran nit a Alcoi i quin dilluns mes normal...

Una nit estupenda...començant perque va guanyar el València 2 a 4 al Deportivo...

Només aplegar del meu partit de futbol, vaig vindre a casa a afeitarme i arreglarme el monyo apart de a planxarme la roba.

Sen vam anar Marc i jo de sopar a la Taska (molts bons entrepans la veritat) i a esperar a Estefania, la seua cosina.

A les 11 i 30 ixiem de ahi per a anar a que jo traguera el gos, cosa que quan puje em diuen que ja havia eixit..a partir de ahi comença la festa.anem a que Marc es "gitara" en casa la seua avia per a després manpendre el cami cap a alcoi. Anarem a per Yoel encara tranquilets...Quan apleguem a per Damian ens diu Gabri que si pot vindre amb nosaltres que sino es quedava a terra i com anavem molt apretats i ja erem 6 vaig decidir provar sort al maletero...bona solucio. Un tio de 190cm de llarg clavanse a un maletero de un seat ibiza..no diran que no tinc flexibilitat ni coses deixes. Ara si, per fi sen anem a Alcoi...Damian posà un CD de temazos i jo anava al maletero, patint pels botets pero disfrutan com el que mes...pero que calor...Al rato apleguem a Alcoi isc del maletero i me se cau una tapadora gran damunt..bo no em vaig fer mal.Ahi ja estem de festeta anem a la plasa de dins i buff..quin ambient!! Varem ballar un poquet pero poquet i bo segui pasant la nit amb mes fets com que vaig vore a Rafa i tambe a Zago lianse amb una rubia...buahhh i pareixia tonto el xic... Seguí la nit vaig coneixer a Barbi per fi...que bonica es!! Tambe a Jessi i decidirem anar cap a la marxa i tambe vaig coneixer a Capsir major, el germà del Caureponts Capsir...Ja a la marxa.. en uno dels pafetos no van deixar entrar a Marc i ens clavarem al Casablanca...QUIN DELIRI!!! que bon ambient que balls vam pegar... fins que vaig vore a Barbi...la vaig portar on hi era jo amb els meus amics i despres decidirem anarsen jo i ella...a la fi de la nit que estava plogent un poc jo vaig tornar al meu habitacul del maletero per a tornar a casa...una volta ja a casa em vaig fer un gotet de llet i a dormir, que el diumenge seria de fortes emocions vegent vore perdrer a Hamilton!!

Hui ja dilluns, hem tornat a la rutina, a fer terrorisme a clase, cada volta en menys mesura ja que s'arrimen els examens ja...que be!! ara que hi son les 20:03 dedique ja la meua despedida a Marc Giner "Morrissonet" per a felicitar-lo per el seu 17 aniversari. Felicitats enano...

ara vos deixe a tots i em retire a pensar una estoneta amb el llati i tots els deures ixos que ens posen i a estudiar grec , que el dijous, ja hi ha examen...adéu fins demà!!

No hay comentarios: