sábado, 3 de noviembre de 2007

Aquesta nit en la que no deixe de pensar en tú...

En uns instants he passat de estar de festa a estar tranquilet en casa...però pensant en tú a tot hora..ets un somni només però espere i vull que sigues la meva realitat...espere que no d'aci molt...vull que siguis el meu despertar, el meu dormir, les meues alegries..vull que ho sigues tot!!
Vull que la meva vida porte ben endins el teu nom, ben gran i ben bonic com és..bonic com la seva portadora, aquella la qual em fa anar boig pels camins, cada dia i cada nit per culpa de no tindrer-la!! No tinc presa per que tot funcione bé entre nosaltres dos però al mateix temps si que tinc presa..cada segon que pasa, és un segon que es perd de poder estar amb tú, de poder vore el teu somriure, de poder donar-te una caricia i dir-te tot el que t'estime, ja no sols en paraules sino fen-te l'amor una vegada darrere d'altra, de viure en tú sonrient nit i dia...dia i nit.
(el missatge escrit a continuació està escrit d'una forma que hem estudiat en Valencià)

Ets!
Si amor
Tú!
I ara més que
Mai
Et desitge amb bojeria!


Ets tú la meua vida,
Volgut
Amor




(pose aquesta foto perque una nit amb ella de testig vull amarte més del que ningú puga pensar)

1 comentario:

Iquart (raquel) dijo...

vaja. . . =O . . .
es mol bonic. . .de veres t'ho diic,
ii eiixe missatge ocult jeje, realmennt presiós!! ^^,
Tens raó, sense faltes estaria mes bonic el meu blog però és la costum de abreviar xD, va d'ara en davant, ja no abrevie més xDDD.
Sux teteee!! xDD que m'ha encantat açò que has escrit de veres i tranquil. . . seràs el 4t convidat de la meva boda jajajajaja!!

T'etiime!! cuiidat i lluita per allò que estiimes!! mols besot's tots per a tú jeje

. . .^^,. . .